Rejestracja

A password will be sent to your email address.

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Masz już konto? Zaloguj się →

WIADOMOŚCI
23 września 2021

Jak Suplementy Diety Mogą Wspierać Układ Moczowy

przez Administrator

Pieczenie, swędzenie, upławy? A może parcie w trakcie oddawania moczu? Chyba nie ma osoby, która nie doświadczyła podobnych objawów. A gdy dochodzi do tego jeszcze ból i gorączka, wiemy że musimy reagować. W takiej sytuacji raczej nie ominie nas wizyta u lekarza, a potem niestety często długie i kosztowne leczenie.

Jakie Są Przyczyny Infekcji Układu Moczowo-Płciowego

Przyczyn chorób układu moczowo-płciowego może być wiele i dotyczą one zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Mogą to być zakażenia wirusowe lub bakteryjne, urazy mechaniczne, problemy hormonalne związane z wiekiem, ale również chorobami współistniejącymi, nowotwory, zaniedbanie higieny intymnej lub wiele, wiele innych. Za każdym razem problem należy skonsultować z lekarzem rodzinnym, a następnie lekarzem specjalistą. Zanim jednak trafimy do gabinetu lekarskiego, możemy spróbować wspomóc się suplementami diety o naturalnym pochodzeniu.

Jak Zapobiegać Chorobom Układu Moczowo-Płciowego

Czy możemy zareagować zanim rozwinie się choroba, żeby postarać się uchronić przed chorobami układu moczowo-płciowego? Zdecydowanie tak!

Wyselekcjonowane składniki roślinne oraz odpowiednie dawki witamin i minerałów, dobrane przez doktora Dariusza Sobieraja, od lat specjalizującego się w leczeniu chorych z problemami urologicznymi oraz sprawdzeni dostawcy składników – to wszystko przekłada się na znakomitą jakoś produktów z serii DrSobieraj. Suplementy diety DrSobieraj dedykowane są zarówno mężczyznom, jak i do kobietom. To produkty premium, które pomogą ci wspomóc organizm w walce z chorobą lub stosowane odpowiednio wcześnie, będą pełniły działanie profilaktyczne.

Na Polskim rynku dostępne są suplementy diety, wspierające pracę tego niezwykle złożonego układu. Przy wyborze odpowiedniego suplementu diety pamiętaj, aby kierować się kilkoma ważnymi przesłankami:

Pamiętaj, że zdrowie jest jedno. Szukając wsparcia dla swojego organizmu warto postawić na jakoś i zaufać lekarzowi z wieloletnią praktyką.

dr Dariusz Sobieraj

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of “de Finibus Bonorum et Malorum” (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, “Lorem ipsum dolor sit amet..”, comes from a line in section 1.10.32.

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from “de Finibus Bonorum et Malorum” by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.