Rejestracja

A password will be sent to your email address.

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Masz już konto? Zaloguj się →

WIADOMOŚCI
17 września 2021

Zapalenie Pęcherza U Kobiet – Jak Sobie Z Nim Poradzić

przez Administrator

Zapalenie Pęcherza U Kobiet – Objawy

Infekcje okolic intymnych to częsta przypadłość wśród kobiet. Szacuje się, że co druga kobieta przechodziła zapalnie pęcherza. Jako kobiety jesteśmy narażone na zapalnie pęcherza stosunkowo częściej niż mężczyźni, głównie ze względu na budowę układu moczowego, którego ujście znajduje się blisko przedsionka pochwy i odbytu. Umożliwia to łatwiejsze przenoszenie bakterii, które w 90 procentach są odpowiedzialne za zapalenia pęcherza.

Zapalenie Pęcherza – Objawy

Zapalenie pęcherza znacznie częściej przydarza się latem, niż zimą, a przyczyn może być bardzo wiele: od przywoływanych bakterii (głównie bakterie szczepu Escherichia Coli), przez nieprawidłową higienę, zbyt rzadkie opróżnianie pęcherza, aż po nieprawidłowo dobraną antykoncepcję czy stosunek płciowy.

Najczęściej występujące objawy zapalenia pęcherza to:

Jak Sobie Radzić Z Zapaleniem Pęcherza

Jeżeli zapalenie pęcherza nie zdarza nam się często (częściej niż 3 razy do roku) oraz nie jesteśmy w ciąży, możemy spróbować poradzić sobie z zapaleniem pęcherza samodzielnie, bez konieczności wizyty u lekarza. W każdym innym przypadku, lub jeżeli objawy nie ustępują po kilku dniach, należy bezzwłocznie skonsultować się z lekarzem, aby wdrożył on odpowiednio dobrane leczenie.

Domowe Sposoby Na Zapalenie Pęcherza Moczowego

Aby złagodzić objawy zapalenia pęcherza możemy wspomóc się domowymi metodami:

Najlepsze Suplementy Na Zapalenie Pęcherza

Najlepszym suplementem na zapalenie pęcherza będzie taki, który jest rekomendowany przez lekarza specjalistę. NEFRON Forte to suplement skomponowany na bazie receptury opracowanej przez doktora Dariusza Sobieraja, lekarza urologa, który od lat przyjmuje pacjentów ze schorzeniami układu moczowo-płciowego. Dzięki swojej wieloletniej praktyce, doktor Sobieraj doskonale zdaje sobie sprawę, które składniki dają najlepsze efekty, nie tylko w leczeniu chorób układu moczowo-płciowego, ale również, które z nich warto stosować w profilaktyce chorób układu moczowo-płciowego.

Co Robić, Aby Zapalenie Pęcherza Nie Wracało

Żadna z nas nie lubi zmagać się zapaleniem pęcherza. Co zatem robić aby nie powracało?

dr Dariusz Sobieraj

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of “de Finibus Bonorum et Malorum” (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, “Lorem ipsum dolor sit amet..”, comes from a line in section 1.10.32.

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from “de Finibus Bonorum et Malorum” by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.